یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

مدیریت زمان

اعتراف می کنم که در وبلاگ نویسی ام در این پست ها ی اخیر بیشتر سعی در یافتن خودم دارم و می خواهم وبلاگ را ابزاری در جهت یافتن مواردزیر به کارببرم:

1- شناخت خودم اینکه چگونه می اندیشم و در مورد هر موضوع و در زمان های مختلف چگونه فکر می کنم(با استفاده از جعبه جست و جو)

2-  پایش روند هایی که به تدریج تشکیل میشود و تشکیل تدریجی نظم شخصی (دوست دارم از لحظه لحظه زمانم استفاده نمایم)

در ادامه مطلب این پست می خواهم حداقل به مدت یک ماه هر شب گزارشی از آنچه که در آن روز گذشته را اینجا بنویسم و به تدریج زمان های مرده  را کم کنم

  M=music 

B= Bloging

P=project FDA

W=work در محیط کار روزانه

R=read Book شامل کتاب صوتی و ...

h= home works


123456789101112131415161718192021222324





RRwwwwwww???h?h?hMMM
B

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.