یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

تیر 95-2- سربازی

  خدارا شاکرم

هر روز اتفاقات خوبی می افتد
نیکو رخدادی است که در کوچسرف دعوت میشویم به پارک برای مغرفی ساز گیتار برای روز دوشنبه.و اموزش رایگان عکاسی در روز جمعه...و یا اینکه میبینی یکی پیشنهاد داده که من و خانواده ام فلان روز ب عروسی دعوت هستم و میتوانم تا سقف دو نفر را با خودم ببرم...هر کس میتواند بیاید پیام  بدهد.... حس خوبی ایجاد میشه
که یروز منم دعوت نامه بذارم واسه عروسی ...از یک نفر که بیاد و با هم زبان صحبت کنیم...یا دعوت واسه معرفی سنتور یا دعوت واسه معرفی هنر سرامیک شکسته یا دعوت به اشپزی یا دعوت به یک شب در بیابان و ب دور از غوغا...
خدایا شکرت ....عالیه...
الانم بشدت میخابم چون تازه نگهبانیم تموم شده و الان ک یک بامداد هست و باید حدود پنج صبح بیدار شم...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.