یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

کتاب جز از کل -1

نام کتاب :

جز از کل

نویسنده :

استیو تولز

مدت ها بود اسم کتاب را شنیده بودم و مشتاق بودم که آن را بخوانم که یه روز دیدم یه نفر  این کتاب رو به داداشم هدیه داده و

 شروع کردم به خوندنش...

در نظر دارم هر نکته ی جالبی که از این کتاب یاد گرفتم رو توی وبلاگم بنویسم.

 

 جاهایی از کتاب که نظر من رو جلب کردند اینا بودن :


"طوری به من زل زدند که انگار منظره کوهستانی هستم"

"در مقوله زنان مطلقا بی عرضه هستم و همیشه جواب نه میگیرم" 

این جمله برای خودم خیلی آشنا هست و حس می کنم خودمم هم در این حوزه مهارت زیادی ندارم  و چند موردی که خواستم از یکی دعوت کنم که باهم همدل بشیم و بیشتر با هم آشنا بشیم ، در مراحل اولیه آشنایی ناکام موندم


"روزنامه خواندن : اینکه چرا مردم خود را عمدا در معرض استرس قرار می دهند"


"آدم ها هیچ رمز و رازی ندارن ، چون مدام مشغول وراجی هستن "


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.