یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

یادداشت های پراکنده من

از هر دری سخنی

عشق کافی نیست - مارک منسون -قسمت 1-

  

می خوام گزیده هایی از این کتابی رو که اخیرا شروع به خوندنش کردم رو بنویسم :

نام کتاب :

عشق کافی نیست 

نویسنده :

مارک منسن (نویسنده کتاب هنر ظریف بیخیالی)

ترجمه :

سیمین محمدی

ناشر :

ملیکان (چاپ پنجم)

*** 

موضوع اول : پذیرش

در همین اوایل کتاب موضوعی بیان می شود که من نام آن را می گذارم (پذیرش)

همون طور  که نویسنده هم چنتا مثال زده ، گاهی مسائلی یا رویداد هایی رخ می دهند  که می توانند آرامش ما را به هم بزنند. مثلا رویدادی که حس حسادت شما رو تحریک کرده  یا اتفاقی افتاده که شما الان عصبانی هستید.

توصیه نویسنده در این طور مواقع اینه که هیچ کاری نکنیم  .... پذیرش.....        و اینکه با اون هم هویت نشیم و بدونیم که این حالت گذرا خواهد بود.



ادامه دارد...




نظرات 2 + ارسال نظر

من عاشق کتابم و ماهی یک کتاب می خرم و میخونم حتما ..مخصوصا از وقتی که به خاطر کرونا خونه نشین شدم
کتاب عشق است

محمدرضا یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 08:28 https://ravand-design.ir/

پول مهمتره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.